FEATURE: Steffens Nilsens Subaru Legacy B4 RSK – by Bilbilder.se

Första feature av fyra då vi under WANGAN MEET 3 fick tillfälle att plåta fyra Superior Drivers Club killars bilar lite extra av proffset Martin BILBILDER.SE Persson.

 

När det gäller storyn bakom denna bil så skrev ägaren Steffen Nilsen en väldigt smickrande liten text om hur hans DIREKTKÖP FRÅN JAPAN via oss gick till (LÄS HELA HISTORIEN HÄR!).

 

 

Bilen är väldigt original förutom sina för årsmodellen speciella kjolar och så en riktigt rå vinge, samt att Steffen nu parat ihop den med ett par väldigt stilrena fälgar. Behöver inte vara mer än så på en riktig premium-modell av Subarus olika JDM-bilar som aldrig såldes utanför fjärran östern…

 

 

Dessa bilder kommer Steffen erhålla i såpass högupplöst format att de busenkelt går att skriva ut på en stor poster eller t.o.m. canvas-tavla. Endast fantasin sätter gränser för vad man kan använda ett sådant mästerverk till när det är ”rent” utan några taggar och i sitt naturligt stora härliga format/upplösning!

 

[nggallery id=290]

 

Är faktiskt en trend som vi kommer jobba lite med under lågsäsong, men det viktiga budskapet här är ju att alla våra SUPERIOR SELECTED PHOTOGRAPHERS bilder går att beställa separat för det ända målet, och att vi dessutom kan ordna privata photo-shoots likt dessa om man bara gör en förfrågan! 🙂

 

Martin som fotat dessa hittar ni på BILBILDER.SE, men ni kan även KONTAKTA OSS så vi förmånlig kan ordna något liknande på eran drömbil- eller om det är en bild ni hittat i bloggen som ni skulle vilja ha högupplöst…

 

…allt går att ordna, och vi undersöker ännu större möjligheter för att kunna erbjuda fler ovärderliga lösningar så man kan föreviga media på. Stay tuned!

6 tankar om “FEATURE: Steffens Nilsens Subaru Legacy B4 RSK – by Bilbilder.se

  1. Steffen says:

    Ja man kan inte säga annat än att bilderna var sjukt fina och det är ju inte helt omöjligt att de hamnar på väggen framöver 🙂 Fälgarna (Ace Dino) som satt på min gamla Legacy Turbo fick vara en nödlösning eftersom jag inte hade skaffat nya däck till orginalfälgarna då de gamla Federal-däcken inte tyckte om misshandlandet på Mantorp. Dessutom är ET’n på Dinon 35 vilket resulterar i att de sitter lite väl långt ut men det såg onekligen snyggt ut. Nu sitter dock orginalarna på igen med nya Bridgestone Potenza S03. Får se hur möe stryk de tål 😉

  2. Åberg says:

    Visst är det 350Z originalfälgar? Jag är ingen fälgguru men jag tycker mig känna igen dom iaf 😛 Jag gillar verkligen Legacy, en sådan lär det bli om man skulle råka bli pappa en dag.. 🙂 Praktisk busbil!

  3. Steffen says:

    Haha, ja motorljudet är det inget fel på……. om man har 3″ system. Mitt som är orginal 2″ till bakaxeln där det sedan övergår till 2½” och till sist 3″, låter inte speciellt mycket. Pinsamt tyst om man får säga så men det skall man råda bot på i framtiden. Min gamla Legacy Turbo med 3″ levererar en fantastiskt burbelsång så att grannarna förmodligen hatar mig när jag kommer hem från jobbet på morgonen 😉

Lämna ett svar

Hittar du inte vad du söker? Hittar du inte vad du söker?